Tag Omdat het extra druk gaat zijn wegens een tornooi van Braxgata zullen de parkings 1&2 vol staan. Kom te voet

Turnshow

Omdat het zeer druk zal zijn aan de sporthal vanwege een tornooi van Braxgata, kom je best te voet, met de fiets of gebruik Parking 1 (aan de lift) van de schorre.